Koncert ansambla CIRCLE na istorijskim instrumentima biće večeras održan u sali Gradske kuće u Užicu od 19 sati u okviru projekta Evropa u gostima 2022, saopštili su iz Muzičke škole Vojislav Lale Stefanović navodeći da je na programu Da li je to stvarno Bah?
Program predstavlja kombinaciju dela J.S. Baha, zatim dela koja su pisali drugi autori ali su bila pripisana Bahu, (Karl Filip Emanuel Bah) kao i poznata Bahova dela iz repertoara za solo violinu, u novom ruhu, aranžmanu gostujućeg umetnika, čeliste Tomaša Pokšivinjskog. Kako stavovi iz Bahove partite za solo violinu zvuče ako se violini doda basova deonica, i šta je to toliko tipično „bahovsko“ u delu K.F.E. Baha, da ih je bilo teško razlikovati od dela velikog Baha?.
Ansambl CIRCLE na istorijskim instrumentima istražuje odgovore na ova pitanja i predstaviće ih publici Užica. Kao primer pravog Bahovog dela, na programu se nalazi i jedna flautska sonata, i trio sonata iz čuvene „Muzičke žrtve“.
Izvođači:
Ansambl CIRCLE u sastavu: Karolina Beter, traverso flauta (Nemačka/Srbija), Katarina Aleksić, barokna violina, Tomaš Pokšivinjski, barokno violončelo (Poljska) , Jovana Topalov, čembalo
- S. Bah: Sonata za flautu i baso kontinuo BWV 1034
J.S. Bah / T.Pokšivinjski : Alemanda i žiga iz violinske solo partite, aranžman za violinu i violončelo
J.S. Bah: Sonata za flautu, violinu sa skordaturom i baso kontinuo u Ge duru, BWV 1038 (Bahovo autorstvo sporno, moguće je da je komponovao ili revidirao Karl Filip Emanuel Bah)
Johan Sebastijan Bah: Trio sonata u Ce molu iz „Muzičke žrtve“ BWV 1079